Neymar „nurkuje z klasą”. A kibice mają używanie…

Autor wpisu: 17 października 2017 11:12

Neymar został twarzą reklamy wodoodpornych zegarków marki GaGa Milano, ale hasło kampanii „Dive with Style” (nurkuj z klasą) dało niezłą pożywkę kibicom. I duże pole do popisu. Czy to zabieg świadomy i zaplanowany czy nie, wyszło jak wyszło…

To, że Neymar jest genialnym piłkarzem, nie ma dwóch zdań. Był kilka lat gwiazdą w Barcelonie, teraz podbija ligę francuską grając w Paryżu w PSG. Ale to, że lubi czasem „przyaktorzyć” (a w Hiszpanii, czy w reprezentacji zdarzało się nie raz i nie dwa), wiele osób nie może mu zapomnieć. No i taka reklama to tylko woda na młyn dla tych, którzy mają za złe Brazylijczykowi jego zachowanie na boisku.
Hasło reklamowe „Nurkuj z klasą” kibice zinterpretowali na swój sposób, odnosząc się do tego, że Neymar często przesadnie reaguje w starciach z rywalami i właśnie „nurkuje” wymuszając na sędziach dyktowanie rzutów wolnych.
I tak, pod postem z reklamą, która została zamieszczona na Twitterze na oficjalnym profilu zawodnika, pojawiły się ciekawe odpowiedzi. Firma na pewno osiągnęła swój cel – o reklamie jest głośno.

Inne artykuły o: Zagranica

Wszystkie teksty, zdjęcia, grafiki i inne dane znajdujące się w serwisie Futbolfejs.pl chronione są prawami autorskimi.

Użycie skopiowanych lub pobranych materiałów bez pisemnej zgody Autora jest zabronione.

Serwis przeznaczony dla odbiorców posługujących się językiem polskim, ale mieszkających w krajach, gdzie zakłady bukmacherskie są legalne.

Projekt i realizacja Konrad Siuda & Stukot Pikseli