Biedronka nadal kocha „Biało-czerwonych”

Autor wpisu: 26 kwietnia 2018 23:36

Okres żniw reklamowych dla naszych kadrowiczów i reprezentacji Polski trwa w najlepsze. „Grosik” reklamuje napój energetyczny, Kamil Glik pryska się pod pachą reklamowanym dezodorantem, a Robert Lewandowski to już… zresztą sami wiecie. Żniwa ma teraz także reprezentacja, choć my chcielibyśmy, żeby „ssanie” na drużynę Nawałki to zrobiło się… dopiero po mistrzostwach. Ale koniunktura jest teraz i nie ma co się dziwić. „Lewy” i koledzy właśnie przekonali kolejnego sponsora, że warto zostać na dłużej z tą kadrą. Kogo? Biedronkę.

Biedronka przedłużyła o kolejne cztery lata swój kontrakt, a jest już przy polskim futbolu od 8 lat. Nowa umowa będzie obowiązywała nawet dwa lata po wygaśnięciu kadencji obecnych władz PZPN, czyli do końca 2022 roku. A cykl ten obejmuje także m.in. piłkarskie mistrzostwa świata w Katarze.
Największa sieć spożywcza w Polsce nie tylko pozostaje Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski, ale też mocno inwestuje w cały nasz futbol. Jest sponsorem wszystkich reprezentacji młodzieżowych od lat 15 do 21, a także reprezentacji kobiet, o której ostatnio było przecież tak głośno. Po burzy medialnej związek obiecał poświęcić więcej uwagi i środków na drużynę pań.
Ale Biedronka zainwestuje także w futbol dzieci, które trenują w Akademiach Młodych Orłów (AMO) i letniej wersji tej formy szkolenia (LAMO).
– Od lat królową sportu w Polsce pozostaje piłka nożna. Nic tak bardzo nas nie łączy z milionami naszych kibiców i klientów, jak wspólne przeżywanie emocji podczas meczów biało-czerwonych. Bycie sponsorem piłkarskich reprezentacji to dla nas naturalna droga, którą idziemy już od wielu lat – mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów Jeronimo Martins Polska S.A. – Byliśmy z biało-czerwonymi, kiedy byli na 78. miejscu rankingu FIFA na świecie, jesteśmy i teraz, kiedy są w pierwszej dziesiątce tego zestawienia. Jednocześnie robimy wszystko, żeby piłkarskie jutro było jeszcze lepsze. Dlatego zdecydowaliśmy się wspierać Akademię Młodych Orłów jako sponsor główny. Mamy nadzieję, że dzięki temu programowi wspólnie wychowamy kolejne pokolenie piłkarskich gwiazd.

Obecność reklamowa Biedronki na meczach czy prawa do posługiwania się wizerunkiem reprezentacji to tylko jeden z wymiarów nowo podpisanej umowy. Sama reprezentacja będzie również obecna w sklepach Biedronka, których funkcjonuje 2823 w ponad tysiącu polskich miejscowości.
Od 7 maja klienci Biedronki będą mogli wziąć udział w akcji lojalnościowej, która dzięki regularnym zakupom w sieci umożliwi bliższe poznanie aktualnych reprezentantów Polski, ciekawostek na temat kadry oraz historii występów biało-czerwonych na najważniejszych imprezach świata. Przed mistrzostwami w Rosji do oferty wejdą również oficjalne gadżety kibicowskie, a sklepy Biedronka staną się centrum przygotowań przedmeczowych dla milionów polskich kibiców.

Inne artykuły o: Reprezentacja

Wszystkie teksty, zdjęcia, grafiki i inne dane znajdujące się w serwisie Futbolfejs.pl chronione są prawami autorskimi.

Użycie skopiowanych lub pobranych materiałów bez pisemnej zgody Autora jest zabronione.

Serwis przeznaczony dla odbiorców posługujących się językiem polskim, ale mieszkających w krajach, gdzie zakłady bukmacherskie są legalne.

Projekt i realizacja Konrad Siuda & Stukot Pikseli