Kiedyś poszło o wino, teraz o piwo. Czyli Boniek kontra TVP

Autor wpisu: 7 czerwca 2018 09:24

Kilka miesięcy temu Zbigniew Boniek miał „alkoholowe” starcie z prezesem TVP Jackiem Kurskim. Wówczas chodziło o wino, a teraz poszło o piwo. I tym razem wymiana zdań była nie z Kurskim a z szefem portalu TVP Info Samuelem Pereierą.

Jak ktoś nie pamięta, o co chodziło z winem, krótkie przypomnienie. Boniek wyśmiał publicznie na Twitterze prezent jaki dostał na gwiazdkę od prezesa TVP.

Wywołany do tablicy Jacek Kurski tłumaczył się oszczędnościami:


Minęło parę miesięcy, a na linii TVP – Boniek znowu poszło o procenty. Samuel Pereira zarzucił prezesowi PZPN, że nie powinien reklamować piwa (zresztą podobnie jak selekcjoner), bo nie jest to najlepszy pomysł na promowanie zdrowego trybu życia. Że on sam piwo lubi, prezesa szanuje, ale… „Co dalej? Reklama palenia?”

Prezes Boniek nie byłby sobą, gdyby nie odpowiedział na zaczepki, więc odpisał, że wyznacza sobie pokutę i przez rok nie przyjdzie do TVP Info…

Jakby mało było wzajemnych uszczypliwości, Pereira pociągnął temat nawiązując do wspomnianej wyżej „afery” z winem – „Czy sommelier Pana Prezesa też mówi że Tyskie „nie można wlać nawet do bigosu”?”.

Abstrahując od tego, czy prezes PZPN powinien reklamować piwo czy nie, wypadałoby aby obie strony – TVP i PZPN – spotkały się i wyjaśniły różnicę zdań w różnych kwestiach już prywatnie. Bo, jakby nie było, obie instytucje, z racji posiadania na najbliższe lata przez telewizję publiczną praw do transmisji meczów reprezentacji, są na siebie po prostu skazane. Więc szpilki wbijane na forum publicznym wyglądają słabo.
W tym przypadku najlepsza będzie rozmowa przy kieliszku czegoś mocniejszego niż piwo czy wino.

Inne artykuły o: PZPN

Inne w tej kategorii

Ekstraklasa I Liga PZPN Nie dekrety, ale dialog!

Wszystkie teksty, zdjęcia, grafiki i inne dane znajdujące się w serwisie Futbolfejs.pl chronione są prawami autorskimi.

Użycie skopiowanych lub pobranych materiałów bez pisemnej zgody Autora jest zabronione.

Serwis przeznaczony dla odbiorców posługujących się językiem polskim, ale mieszkających w krajach, gdzie zakłady bukmacherskie są legalne.

Projekt i realizacja Konrad Siuda & Stukot Pikseli