Wystartowała Fantasy Pierwsza Liga! Wejdź do gry i stwórz swoją drużynę!

Autor wpisu: 25 lipca 2016 17:25

Tego jeszcze nie było. Rusza Fantasy Pierwsza Liga. Tylko u nas! Już dziś możesz się zarejestrować, tworzyć drużynę i sprawdzić się w roli menedżera. Kliknij TUTAJ i wejdź do gry.

Kto grał już w tego typu menedżera, doskonale wie. Kto nie i nie wie, o co chodzi – pokrótce wyjaśniamy. Zabawa polega na stworzeniu i prowadzeniu wirtualnej drużyny piłkarskiej, złożonej z piłkarzy grających w najbliższym sezonie na boiskach polskiej pierwszej ligi. Osiągnięcia uczestnika zależeć będą bezpośrednio od wyników, jakie uzyskają wybrani przez niego zawodnicy w prawdziwych ligowych meczach. Tak więc macie niepowtarzalną okazję sprawdzenia się w roli prezesa i menedżera profesjonalnego zespołu piłkarskiego.

Chcesz wejść do gry? Kliknij poniższy link:
FANTASY.FUTBOLFEJS.PL

Uważacie się za mądrzejszych od trenerów swoich zespołów, od dyrektorów sportowych – no to spróbujcie, czy jesteście dobrzy w te klocki. Ostrzegamy – to wkręca! I daje niesamowitą frajdę z mniejszych i większych wygranych, a także z samej zabawy.

Acha, i jeszcze jedno. Oprócz satysfakcji BĘDĄ NAGRODY! I to takie solidne, konkretne. WKRÓTCE szczegóły na naszej stronie oczywiście.
Poniżej krótka instrukcja obsługi:

1. TWORZENIE DRUŻYNY
Spośród wszystkich piłkarzy grających w pierwszej lidze kupujemy piętnastu (2 bramkarzy, 5 obrońców, 5 pomocników, 3 napastników). Pamiętajmy, że musimy zmieścić się w budżecie, a także o tym, że z jednego ligowego klubu może się znaleźć w naszej drużynie co najwyżej 3 piłkarzy!
Po zakupie 15 zawodników decydujemy, którzy będą grać w podstawowym składzie, a którzy powędrują na ławkę rezerwowych. Podstawowych umieszczamy na boisku. Żeby zawodnika z rezerwy przesunąć do składu podstawowego, musimy najechać kursorem na jego koszulkę, złapać i przeciągnąć (mechanizm drag&drop) w miejsce zawodnika, który zostanie rezerwowym.
Kolejnym krokiem jest wybór kapitana (punktuje podwójnie) i jego zastępcy (punktuje podwójnie, jeśli nie zagra kapitan).
UWAGA! Do czasu rozpoczęcia pierwszego meczu nowego sezonu, czyli do piątku 29 lipca do godz. 19.00, możemy robić dowolną liczbę transferów, zmieniać ustawienie piłkarzy na boisku (1-3-4-3, 1-3-5-2, 1-4-3-3, 1-4-4-2, 1-4-5-1, 1-5-3-2, 1-5-4-1), kapitana i jego zastępcę, przesuwać zawodników do składu rezerwowego i odwrotnie.

2. BUDŻET KLUBU
Każdy uczestnik zabawy dysponuje takim samym budżetem. To 26 milionów wirtualnych złotych. Tyle wynosi budżet na zakup 15 piłkarzy.

WSZELKIE WĄTPLIWOŚCI CO DO ZASAD FANTASY WYJAŚNIAMY TUTAJ

3. REZERWOWI
W rezerwie zawsze będziemy mieć bramkarza i trzech zawodników z pola. Jeżeli podstawowy bramkarz nie zagra, punktować za niego będzie bramkarz rezerwowy – jeżeli oczywiście grał w kolejce. W przypadku zawodników z pola liczy się kolejność. Pierwszeństwo w zastępowaniu niegrających zawodników z pierwszego składu ma rezerwowy z numerem 1. Jeżeli nie grał ktoś ze składu podstawowego, a także pierwszy rezerwowy, to do punktacji zaliczać się będą zdobycze rezerwowego z numerem 2 itd.

4. PROWIZJA ZA TRANSFERY
Po każdej kolejce możemy sprzedawać i kupować piłkarzy. Dwa pierwsze transfery są za darmo, tzn. z konta punktowego najbliższej kolejki nie zostanie odjęta prowizja. Wymieniając jednak kolejnego piłkarza (trzeciego, czwartego itd.), zapłacimy prowizję za transfer. Ta prowizja to minus 3 punkty za każdy dodatkowy transfer.
UWAGA! Zasada ta nie obowiązuje przed startem rozgrywek (o czym już wspomnieliśmy wyżej), ale także w przypadku, gdy drużynę zakładamy w trakcie konkursu.

5. LIGI PRYWATNE
Każdy uczestnik gry może założyć własną ligę prywatną i zaprosić do niej znajomych lub innych uczestników konkursu. Każda liga prywatna będzie miała swój własny ranking. Suma punktów jedenastu najlepszych zespołów klasyfikuje ligę w rankingu lig. Każdy menedżer może też dołączyć do 10 innych lig prywatnych.

6. PUNKTACJA
Gole:
– napastnicy: 4 punkty
– pomocnicy: 5 punktów
– obrońcy: 6 punktów
– bramkarze: 8 punktów
Asysty:
– napastnicy i pomocnicy: 3 punkty
– obrońcy: 4 punkty
– bramkarze: 6 punktów
Mecz bez straconej bramki:
– obrońcy i bramkarze: 3 punkty
– pomocnicy: 1 punkt
Za udział w meczu:
– piłkarz ze składu podstawowego: 2 punkty
– piłkarz ze składu rezerwowego: 1 punkt
Wynik meczu:
– zwycięstwo drużyny: 2 punkty
– remis: 1 punkt
Obrona rzutu karnego: 4 punkty
Wywalczenie rzutu karnego: 2 punkty
Strata bramki:
– tylko bramkarze i obrońcy – po minus 1 punkt za każdą straconą bramkę z wyłączeniem pierwszej
Żółta kartka: minus 1 punkt
Czerwona kartka: minus 3 punkty
Niewykorzystany rzut karny: minus 3 punkty
Bramka samobójcza: minus 3 punkty
Spowodowanie rzutu karnego: minus 2 punkty

ZAPRASZAMY i MIŁEJ ZABAWY!

sklep vitasport.pl
forBET

Inne artykuły o: fantasy 1Liga | Hit | I Liga | Inne | Polecane

Wszystkie teksty, zdjęcia, grafiki i inne dane znajdujące się w serwisie Futbolfejs.pl chronione są prawami autorskimi.

Użycie skopiowanych lub pobranych materiałów bez pisemnej zgody Autora jest zabronione.

Serwis przeznaczony dla odbiorców posługujących się językiem polskim, ale mieszkających w krajach, gdzie zakłady bukmacherskie są legalne.

Projekt i realizacja Konrad Siuda & Stukot Pikseli